Produkty

inMobilus - inSolutions

inMobilus - inSolutions

Nowoczesna, mobilna aplikacja dla przedstawicieli handlowych na platformy Android i iOS

Opis produktu

inMobilus to nowoczesny i intuicyjny system wsparcia przedstawicieli handlowych klasy SFA/FFA z interfejsem użytkownika dostosowującym się do rodzaju urządzenia (smartfon lub tablet). Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych może pracować pod kontrolą systemu Android lub iOS. W zależności od typu pracy handlowca aplikacja może działać w trybie preselling (zamawianie) oraz vanselling (sprzedaż). Standardowo oferowana jest synchronizacja aplikacji z programem Subiekt/Gestor GT oraz systemem ERP Navireo firmy InsERT. Dzięki dużemu doświadczeniu firmy inSolutions w tworzeniu rozwiązań dodatkowych do oprogramowania firmy InsERT, oferujemy pełną i niezawodną integrację wszystkich kluczowych danych do aplikacji mobilnej. Integracje z innymi systemami ERP są przygotowywane indywidualnie na życzenie klienta.

Dodatkowym modułem jest CRM, który może pracować samodzielnie lub uzupełniać funkcjonalności handlowe. Użytkownik programu w trybie preselling wystawia dokumenty ZK, a w trybie vanselling może wystawiać dokumenty handlowe, zarówno faktury jak i paragony.

System inMobilus składa się z 2 podstawowych elementów:

  • aplikacji mobilnej – w skład której zalicza się moduł preselling, vanselling, magazyn i CRM,
  • aplikacji serwisowej.

Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych może pracować w trybie off-line oraz on-line, dzięki wykorzystaniu modułów Wi-Fi oraz modemów 3G lub LTE. Aplikacja mobilna, dzięki pracy na nowoczesnych urządzeniach, może wykorzystywać cały ekosystem urządzeń dodatkowych - takich, jak: mobilne drukarki atramentowe i igłowe, mobilne drukarki fiskalne oraz skanery kodów kreskowych. Standardowo aplikacja korzysta też z elementów samych urządzeń, tzn. modułów GPS, aparatów oraz kamer. Aplikacja synchronizująca pracuje w środowisku Windows i zarządza dwustronną wymianą danych między aplikacją mobilną, a systemem ERP.

Standardowo oferowana jest synchronizacja aplikacji z programem Subiekt GT/Gestor GT oraz systemem ERP Navireo firmy Insert. Dzięki dużemu doświadczeniu firmy inSolutions w tworzeniu rozwiązań dodatkowych do oprogramowania firmy InsERT, oferujemy pełną i niezawodną integrację wszystkich kluczowych danych do aplikacji mobilnej (inMobilus). Integracje z innymi systemami ERP są przygotowywane indywidualnie na życzenie klienta. Aplikacja administrująca pozwala na ustawienie wszelkich parametrów pracy aplikacji mobilnych, profilowanie kontrahentów oraz towarów dostępnych dla poszczególnych przedstawicieli handlowych. Dodatkowo na mapie możemy obserwować pracę przedstawicieli.

Filmy

inMobilus. Instrukcja: jak wystawić dokumenty kasowe?
inMobilus.Instrukcja: jak rozliczyć dokumenty handlowe?
inMobilus. Instrukcja instalacji aplikacji mobilnej dla handlowców.
inMobilus. Instrukcja: jak zaplanować i zrealizować wizytę u klienta?
inMobilus. Instrukcja: jak wystawić dokumenty handlowe?

Pliki do pobrania

Pobierz na androida
Pobierz

Specyfikacja urządzeń

Mobilna, zintegrowana aplikacja dla przedstawicieli handlowych, w zależności od parametrów technicznych urządzenia na jakim jest wykorzystywana, oferuje użytkownikom interfejs przystosowany do urządzeń typu smartfon lub tablet.


Wydruki na urządzeniach z iOS są obsługiwane poprzez AirPrint i urządzenia kompatybilne.

Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną inMobilus?

  • wybór modelu sprzedaży dla handlowców lub przedstawicieli handlowych (preselling, vansellig) – pracownik w terenie otrzymuje gotowe narzędzie do pracy
  • zgodnie z jego kompetencjami, np. zbieranie zamówień, sprzedaż, wizyty u klientów itp.
  • integracja aplikacji mobilnej z systemami ERP oraz programami magazynowymi pozwala na bieżącą wymianę danych pomiędzy urządzeniem a systemem
  • podniesienie efektywności pracy przedstawicieli handlowych - przedstawiciel handlowy posiada pełną wiedzę o produktach oraz o kliencie, dzięki czemu może
  • się skupić na sprzedaży, pozyskaniu zamówienia
  • bieżący dostęp do cen, stanów magazynowych, historii dokumentów oraz płatności
  • racjonalizacja i optymalizacja kosztów przedsiębiorstwa
  • automatyzacja procesów biznesowych
  • kontrola pracy przedstawiciela handlowego w czasie rzeczywistym oraz centralne zarządzanie jego pracą i zadaniami
  • szybsza obsługa klienta oraz realizacja zamówienia
  • błyskawiczne reagowanie na potrzeby klienta
  • nowoczesna aplikacja mobilna podnosząca prestiż firmy
  • wzrost jakości obsługi klienta
  • prostota obsługi aplikacji i jej intuicyjny interfejs ułatwiający pracę przedstawiciela handlowego
  • integracja z przenośnymi urządzeniami fiskalnymi pozwalającymi na ewidencję wpłat klienta
  • szeroki wachlarz analiz, raportów i statystyk
  • indywidualne mechanizmy „szyte na miarę”
  • Możliwość tworzenia inwentaryzacji cząstkowych
  • Tworzenie dokumentów magazynowych

nasi partnerzy